FANDOM

O postaci
Arthur Pennath [tytuły: Wielki Przewodniczący Rady Ras; Książę Beinbereth] - wysoki elf, młodszy syn króla Haleva Norta i królowej Celissy Pennath, panujących niegdyś w Beinbereth, brat króla Adaira Norta oraz wuj księcia Deanuela Norta. Był młodszym z książęcych braci, dlatego też miał bardzo małe szanse na uzyskanie korony. Urodził się czwartego dnia Zimy, podczas 71,020 roku Czwartej Ery wszystkich krain, co daje mu w
Tumblr me4smeR1d41rveotm.jpg

Arthur Pennath

iek równo 10,000 lat.

Pochodzenie

Arthur jest wysokim elfem. W jego żyłach płynie błękitna krew rodu królewskiego Nortów. Jego ojciec był następcą tronu Beinbereth, a jego matka członkinią jednego z wówczas najbardziej wpływowych rodów w królestwie wysokich elfów.

Wygląd

Przewodniczący jest mężczyzną o postawnej posturze, co jest spowodowane dużą ilością ćwiczeń fizycznych, jakie wykonuje. Mierzy blisko 1,8 m wzrostu. Ma średniej długości, proste, jasne włosy, a jego oczy są koloru czystego błękitu. Przykłada wagę do swojego wyglądu oraz strojów. Zwykle można zobaczyć go w oficjalnych szatach, bądź zbroi i czerwonej pelerynie, gdy zachodzi taka konieczność.

Cechy charakteru

Tytuły

Pennath posiada wiele tytułów, które przylegają do niego w trakcie toczenia się akcji książki. Na samym początku czytelnik poznaje go jako Wielkiego Przewodniczącego Rady Ras, którym jest już ponad 500 lat. Z racji pochodzenia jest także księciem Beinbereth, jednak nikt nie nazywa go po tym tytule, gdyż Przewodniczący za tym nie przepada. Podczas pobytu w stolicy państwa leśnych elfów został wybrany jednogłośnie na króla ich rasy. Oczywiście przyjął nominację, co czyni go przyszłym Królem Leśnych Elfów, a potem Królem Leśnych Elfów.

Historia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki